Updates

Nu har jag varit har i en vecka. Tanka sig att tiden gar sa snabbt. Men jag tycker att jag har hunnit med en hel del under den tiden, samtidigt som jag bara slappat. Jag har varit pa brollop, traffat min gamla vardfamilj och mina barn, och fatt urinvagsinfektion. Ibland har man tur. Fraga inte hur jag lyckades med det, for de undrar jag ocksa. Men eftersom att jag inte har en doktor har sa blev det en tur till akuten 2 timmar senare och 45 dollar fattigare hade jag fatt svar pa proven och hamtat ut min medicin. Nu vantar bara den saftiga rakningen som senast lag pa 650 dollar. 

Igar traffade jag min gamla familj, och jag som var skitnervos hade ingenting att oroa mig for. Min vardmamma blev skitglad nar hon sag mig och Max hoppa upp och satt som klister runt mig i flera minuter. Sen kom min lilla bebis och var sa blyg, men de tog inte lang tid innan han blev van. Jag la alla barnen (trodde inte att Harry skulle ga med pa de dock) och fick mysa en massa. Kan saga att kramarna fran mina pojkar slar allt.

Jon jobbar just nu sa jag bestamde mig for att stanna var i Salem/Swampscott utan bil idag och bara vara. Annars har han varit snall och latit mig ha bilen bara jag hamtar honom fran jobbet. Sa nu tankte jag att jag skulle ta en hyffsat lang promenad till affaren och fylla upp kylskapet lite sa att jag har natt att ata ikvall. 

Pa lordagmorgon bar de av till NYC, och sen borjar min nedrakning, for om en vecka sa lamnar jag mitt andra hem,Boston. 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snacka om otur att bli sjuk just när du är där borta då! Jäkla extra utgifter.



Nu sitter jag här och fyller i au pair-ansökningar till Skandinaviska Institutet. Jag har samma problem som du, mitt first name är inte mitt tilltalsnamn... Det här börjar redan kännas jobbigt! :P

2009-08-06 @ 23:28:10
Postat av: Jessica

Hej

Jag sökte på lite bloggar på internet och hittade din. Jag ska åka till Boston om 2 veckor oxå som aupair, jag kommer att bo i Hingham (om du vet var det är?). Tänkte bara om du ville ge mig lite tips på vad man ska hitta på där, finns där något extra roligt att göra både med barnen och för en själv?

Ha det bra på din semester.

2009-08-10 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback