Oh Boston

Det är skönt att vara tillbaka till Boston.
Även om jag nu inte längre bor i Wakefield med min värdfamilj så känner jag mig hemma i detta område. Var med barnen i onsdags, och det var helt underbart att få se dem. Men samtidigt var det jätte konstigt att vara där då de nu har en ny au pair som bor i mitt hus, i mitt rum och kör mina bilar. Att man blivit ersatt...



Om 2 veckor är jag hemma i Sverige igen! På något sätt så tror jag att allt kommer lösa sig och att jag kommer finna en ny väg för att gå vidare i mitt liv.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är underbart att ha dig tillbaks vid internet igen och snart är i samma land! Vill höra allt, men du.. glöm inte att madrassen/soffan/sängen väntar på dig när du kommer till SKövde =)

Postat av: Emma B

Hej! Det kommer kännas jättekonstigt att komma hem, men samtidigt kommer det vara skönt för dig. Jag är jätteglad att vara hemma och det finns så mycket gott att äta! Hoppas vi kan träffas någon gång så vi kan prata om våra resor ihop! Massor med kramar från Skåneland

2009-03-07 @ 11:33:00
Postat av: Linnea

Helt underbara bilder!!! Som tagna ur en au pair-förmedlingkatalog! Åhh!!! Lycka till med allt!

2009-03-07 @ 14:34:42
Postat av: görnie

guu vaa söta bilder:) ... nästan så att man blir rörd..av att du måste lämna såå söta barn..titta på harryy..bbäbbiss:D

2009-03-08 @ 00:37:06
Postat av: trogen bloggläsare

Du är grym Kicki, glöm aldrig det! du är cool och en riktig förebild!

2009-03-08 @ 16:53:22
Postat av: Pernilla

Gud vad fina ni är! Jag förstår hur du menar men att blir ersatt...very strange feeling.

Men du vad lik Sam är sin mamma, helt otroligt.

Jag hoppas vi kan ses snart efter du kommit hem :) så vi kan leka turister :D weeei!

Många kramar från mig i Märsta

2009-03-09 @ 17:25:20
Postat av: Mikaela

Underbart att du kommer hem!! Värre att du inte verkat få mitt sms... eller inte svarat på det??? :P Crazy girl, you gotta call me when you get home! Puss puss Nisse

2009-03-15 @ 21:00:31
Postat av: Matilda

Hejhej.

Jag hamnade på din blogg av en slump och blev helt överlycklig!

Det är nämligen så att jag åker till Boston redan på torsdag, och ska vara där i två veckor. Jag och min syster kommer bo hos några släktingar. Dom frågade oss om det var något speciellt vi ville göra, men jag har ingen aning om vad som finns i Boston att göra!

Om du har några tips på något roligt att göra, eller någon sevärdhet så hör gärna av dig!

Tack på förhand.

Matilda Danielsson

2010-12-28 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback