Röd som en kräfta

Då var man i San Diego, soliga och varma San Diego. Efter en hel dag i galna Las Vegas kom vi äntligen fram. För er som är nyfikna så jag kan skryta genom att säga att vi vann 62.50 dollar i Las Vegas. Så vi är ganska stolta. 

Idag har vi spenderat en dag på stranden med ca 27 grader varmt. Igår lyckades vi alla bränna oss på Sea World, så vi kan är röda och fina. Så om någon frågar om man fått färg så man vi säga ja, för röd är också en färg. 

Idag har den nya au pairen kommit till familjen och jag är sjukt nyfiken på denna tjej som ska ta över mitt liv i Wakefield. Måste ringa till min värdfamilj i morgon, hehe.

Nu har vi alla duschat så att vi är lite fräschare och sen ska vi ut och äta middag och eventuellt gå till en bar här i Ocean Beach.


None


Kommentarer
Postat av: görnie

ta med mig!!!!!!!!!!!!!

2009-03-01 @ 13:10:41
Postat av: Malin

Åh raraste! Så avis på SeaWorld.. men någon dag ska jag se det med! Saknar att få den där dagliga pratstunden med dig här.. Men unnar dig all glädje på denna jord! Mamma hälsar, ses snart och hörs så fort vi kan! Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback