Boston och Massachusetts

Nu är det mycket Boston och Massachusetts på nyheterna. Boston Bruins har gått till Stanley Cup-finalen vilket jag vet är riktigt stort då det gått mindre bra för dem de senaste åren. Celtics, Red Sox och the Patriots har stått i rampljuset men nu är det Bruins tur.
Inte nog med att första finalmatchen spelade igår så drog två tornados in över Massachusetts. Kan förstå uppståndelsen på Facebook nu på morgonen när jag tittar på alla bilder från främst Springfield. Som tur är ligger den staden mer inne i landet och en bit från själva Boston och Wakefield och jag känner ingen som bor där.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback