Kristin kan allt om hotell?

Har nog aldrig läst så mycket om hotell och trender tidigare. De senaste veckorna har präglats av bloggar, branschtidningar och artiklar. Ju mer jag läser annat än kurslitteratur, desto mer ser jag fram emot att få börja jobba och inte längre vara student. Till en början var jag lite skeptisk till marknadsföring och försäljning, men nu vill jag bara lära mig mer och mer.

Om en vecka flyttar jag till Stockholm och lämnar lilla Kalmar bakom mig. Då är det dags att ta tjuren i hornet och skaffa mig all erfarenhet jag kan. Just nu ska jag kastas in i hotellbranschen, vilket ska bli så spännande, men man vet aldrig vart jag hamnar om några år. Om 3 månader har jag en examen... Men först jag ska lära mig allt om hotell.

Kommentarer
Postat av: Prenilla ;)

I'm so excited!

2012-02-20 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback