Inte långt kvar...

På söndag kväll sätter vi oss på tåget. Då bär det av till Arlanda där vi ska spendera natten för att sedan tidigt på måndagmorgon ta flyget till Mexico.
Idag jag har varit duktig och fixa en massa saker inför resan, så nu är det bara att packa...
Jävligt svårt dock att veta vad man ska ha för kläder, för vi ska ju äventyra oss så mycket.

Jag har min kärlek. Eller ja, jag har inte han, men jag har en kärlek. Även om han inte kommer bli min igen så är han min kärlek.
You are always on my mind                               130525-20 

Kommentarer
Postat av: lovisan

men shet, jag kommer ju inte hinna träffa dig halebopbruden innan du åker =(=(=(. nooo. hörru ring mig när du läser det här så kan vi snacke lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback