Kärlek

Jag vill känna hur kärlek känns.
Jag vill känna hur det är att ha någon flera dagar om året.
Jag vill ha någon som kysser mig godnatt och som håller om mig när jag sover.
Jag vill känna hur det känns när någon beundrar en och inte kan tänka sig ett liv utan en.
Jag vill känna hur det känns att vara älskad igen.

Jag blev av med min kärlek idag.
Jag fick känna hur det kändes att inte vara önskad längre.
Jag fick känna mig lurad för andra gången i mitt liv.
Jag fick känna mig som en hora utan anledning.

Jag vill känna hur kärlek känns.

Allt var som vanlig när jag kom, och det slutade med att jag gick därifrån med gråten i halsen.
Han log och skrattade, men nu vet jag inte om det var för att han tyckte att jag var dryg och försökte dölja det.
Jag antar att jag var för blind av kärlek för att se att jag aldrig skulle ha gått dit.
Jag ville bara att han skulle hålla om mig igen.
Jag ville bara att han skulle vara där för mig.
Jag blev av med min kärlek idag.

Jag vill känna hur kärlek känns.
Jag vill känna hur det känns att vara älskad.
Jag vill känna hur det känns att ha någon längre än jag någonsin önskat.

Jag vill känna hur kärlek känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback