Shit asså

Den där jävla Hunken har tydligen gått och utmanat mig, och det tyckte hon var skitroligt =P
Ska göra mitt bästa med att svara på dessa frågor.

Snattat/ stulit i en butik som liten?
Hmmm, kan inte minnas...

Snattat/ stulit i en butik som tonåring?
Ja, jag fick med mig godis och sånt väldigt ofta... pinsamt.
En gång la jag och en kompis t.o.m godis i hennes lillasysters vagn när vi var ute och handlade åt hennes mamma. Fy fan för oss, och stackars Mirelle som fick vara medbrottsling.

Ljugit för dina föräldrar?
Kan fan inte, jag ler för mycket då.

Ljugit för en partner?
Nej, talar nog för mycket sanning.

Ljugit för en kompis?
Beror väll på om vita lögner räknas, för dom använder man ofta. haha

Tagit en oskuld?
Nopp

Fejkat en orgasm?
Inte det heller

Låtsats sova för att slippa ha sex?
Nej, man ska vara rak på sak och säga som det är och inte fejka ;D

Haft sex med nån du inte visste namnet på?
Sån är inte jag eller.

Haft sex med någon som hade tjej?
Såklart! haha

Slagit någon (inte när du var barn):
Ja, en jävel som inte visade någon respekt på ett gymnasiedisco som jag jobbade på.

Spottat någon i ansiktet?
Skulle aldrig våga det. Plus att när jag spottar så är det inte en spottloska utan snarare massa saliv som bara sprutar! haha

Hällt en drink över någon?
Nej, men det hade varit fränt.

Skrikit hora till någon?
Endast på skämt

Tagit någon drog?
Inget som intresserad mig

Missbrukat läkemedel?
Inte heller något som intresserar mig.

Gått mot röd gubbe?
Är det inte en bil någonstans så går väll vem som helst mot en röd gubbe.

Kört bil berusad?
Nopp, är alldeles för oskyldig för sånt.

Kört bil alldeles för fort?
Nej, har inte hunnit det ännu.

Hur fort?
Det kommer väll antar jag...

Jobbat svart?
Har klippt gräset, krattat och skottat åt vår gammal granne i två år.

Gjort en polisanmälan?
Ja.

Blivit polisanmäld?
Nej, jag e ju en snäll flicka

Ringt 112?
Ringde 112 i september. Fick en blödning i halsen efter att ha opererat bort halsmandlarna.
Det  sprutade blod så jag hade väll inget val. Jag trodde man ringde och sa vad som var fel och sen att man la på när hon sagt att en ambulans var påväg, men hon la aldrig på när jag var på väg att lägga ifrån mig telefonen så de var bara att låta henne höra på när jag kämpade med att prata och de forsade blod.
Första gången jag åkt ambulans också. Ambulans-nissen trodde jag jag hette Ann-Kristin, det var nog de roligaste med hela resan.

Skadat dig när du varit berusad?
Nej, inte mer än blåmärken från bl.a. porrstången på Palatset.

Skadat någon annan när du varit berusad?
Inget jag kan minnas, men gör säkert illa folk.

Dödat ett djur?
Det värsta jag har gjort är att spola ned min kära ödla Halvan. Efter att Junior sprungit bort, Helan dött när farmor var djurvakt och Helge vägrat äta så han dog av anoriexi, så kunde jag inte ha min älskade Halvan kvar. Det var inte roligt. Hoppas han lever i någon kloak nu.

Varit full på jobbet?
Nej, jag är en riktig arbetsmyra.

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Nej, men däremot sjukanmält mig för att åka till en kille i sthlm.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Nej, men nån vit lögn kan man alltid dra som sagt ;D

Kommentarer
Postat av: lovisan

hihi klart jag är nöjd babsan ! men du är inte riktigt den ängel du försöker verka i svaren, jag vet nog vilka mörka hemligheter du ruvar på =)=) hihi. see ya tomorrow tror jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback