Halebopbruden, who's that?

Det är ju jag såklart

Åker till Mexico den 20 november för alla som vill ha något att bli avundsjuka på.
Men innan de ska jag fylla 20 år hade jag tänkt.

En liten tragisk historia såhär på kvällskvisten....
Igår åkte jag och min mamma till Sthlm med tåg. Tåget stannade i Storvik och i högtalaren säger en röst att vi inte får åka längr. En ersättningsbuss var påväg och skulle ta oss till Gävle.
Anledningen till detta var att något hoppat framför ett tåg mellan Sandviken och Gävle.
Killen dog!
Jag och min mamma kom till Sthlm en timme försent, men hade turen att få åka dubbeldäckare från Gävle.
Men vad gör man, det var ju inte SJs fel denna gång. Synd bara att något tagit steget att hoppa framför ett tåg.

Kommentarer
Postat av: lovisan

åh jag vill oxå till mexico u fucker !

Postat av: lovisan

föressten kan inte du köpa en vibrerande badanka till mig ?

2006-10-31 @ 17:12:49
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback