Planering pågår

Då har man slutat jobba på Addici! Tråkigt att lämna alla men underbart att lämna stället. Fantastiskt!!!
På måndag börjar jag på dagis, Härden. Det ska bli väldigt spännande och se hur jag klara det för jag är ju van vid att sitta vid en dator! Haha. Men det ska bli roligt, det känner jag må mig.

anna ekström

Av: Anna Ekström 2007-02-07



Nästa helg jobbar jag dock på Addici. Har nu gått från fast- till timansälld, så nu kan jag välja mer när jag orkar med stället och inte. Det jobbiga med det är att jag inte har min dator längre, eller min plats utan får flyttar runt varje gång jag ska jobba. Och krångla med mejlen då jag haft outlook express i över ett år, så nu när jag byter dator måste jag få med alla mejlen.

GOODBYE ADDICI, don't like you.



Idag har jag planerat lite inför min resa till USA. Har gått igenom vad som måste handlas och vad som måste packas... Det är mycket, men det ska bli roligt. Måste dock köpa mig en pjamas så att dom inte blir rädda för mig. Och lite vanliga trosor så att de inte blir ännu mer rädda. Ska köpa lite snygga Björn Borg underkläder så att jag kan känna mig svensk även där.
Men nu är jag påväg iaf, inge mer jobb på Addici...förutom då de vill ha mig och jag vill ha pengar! Blir lite Halebops kundtjänst och kanske komma in nån kväll och greja med statistik och sånt (som det lät på Sebben).

Mycket text när jag väl uppdaterar, men nu ska jag bli lite bättre. Ska värma upp inför min resa.

Idag är det ett år sen det tog slut...
I'm crazy about you baby, you know it.


Kommentarer
Postat av: lovisan

hörde att det var din sista dag på jobbet i fredags. synd att jag itne var där och kunde ta del av tårtan =) men jag antar att vi ses någon helg framöver !! grejt med lite uppdateringar

Postat av: lovisan

och en fin ny desin har du skaffat dig ser jag =)=)

2007-02-11 @ 19:49:19
URL: http://loisan.blogg.se/
Postat av: Anna

We miss you already baby... :(

2007-02-13 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback