Here I come...

...efter en helg i Uppsala och ett galet valborgsfirande så är man hemma igen då.

Har fått 578675 papper (mycket att läsa nu) med massa information och 5 blanketter som jag ska fylla i och ha med mig till ambassaden. Jag känner mig såååååå stressad och förvirrad över allt. Det är alldeles för mycket just nu. Kan inte förstå att jag snart åker. Idag är det 20 dagar kvar, sen är jag borta med vinden.

Kl. 9:20 den 21 Maj lyfter planet mot London för mellanlanding och sedan vidare till New York. Gaaaaalet.
Nu börjar man känna pressen. Förhoppningsvis så är jag snart klar med alla visum-papper och läkarpapper och ALLLLT. Jag har en hel hög med 4 mappar med massa papper som jag måste gå igenom. Det är massor att komma ihåg att ta med sig till USA också.

Som sagt, den 21 Maj kl 9:20 lämnar jag sverige och kommer hem igen nästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback