Manga barn

Igar nar jag var ute pa gatan med barnen insag jag att jag var helt ensam med alla barnen fran omradet. Det var inga foraldrar i narheten, och jag som annars har mina 3 pojkar att ta hand om satt dar med 12 barn. Dessa barn ar vilda amerikanska barn som ar overallt, och kan bli valdigt hogljudda och valdsamma. 

Jag har nog aldrig insett tidigare att det alltid ar jag som ar ute med alla barnen fran gatan, och deras forldrar kommer och gar och verkar nastan inte ens bry sig. 

Jag berattade for min vardmamma idag om hur en av mammorna pa gatan sa till mig att hon skulle ivag och att hennes styvdotter var inne i huset. Och sen lamnar hon hennes 5-ariga dotter ute pa gatan med mig och 10 andra ungar. Min vardmamma blev nastan arg nar hon fick hora hur de anvander mig att se till deras barn.

Dessa amerikanska mammor ar helt otroliga, och jag kommer aldrig bli som dem. 

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, jag säger bara en sak. Only in America, baby...only in America.

Postat av: sara

Heej! Jag är väldigt nyfiken på hur du har det och hur det är att vara au pair, kan du inte berätta lite. Maila mig gärna. Jag funderar nämligen på att ansöka!

Mvh Sara

2008-08-07 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback