The secret life of a Swedish au pair

Undrar om mitt liv skulle kunna bli en bra tv-serie? Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte. Inte för att så många har så jätte händelserika liv att de skulle hända spännande saker varje dag, precis som de gör i tv-serier. Men jag är tyvärr rädd för att mitt liv har för mycket vardag än drama.

The secret life of a Swedish au pair. Kanske kan bli en bok istället. Fast skulle det bli en film så skulle kanske Keira Knightley spela mig. Det hade nästan varit ännu bättre än en tv-serie. Men om mitt liv ska bli en film och Keira ska spela lilla mig så måste jag nog skaffa lite mer drama i mitt liv än all denna vardag.


Jag kan säga en sak i alla fall om mitt liv som en svensk au pair; det är det bästa jag någonsin gjort! En av de bästa beslut jag någonsin gjort, att packa mina väskor och bo i USA.


None

Kommentarer
Postat av: annica

jag ÄLSKAR din blogg! väldigt inspirerande :)

2008-08-20 @ 19:49:29
Postat av: Anonym

MODIGT Kristin! önskar att jag vågade...

2008-08-21 @ 16:52:26
Postat av: Jocke

"Bästa beslut jag någonsin gjort"?!...tagit hade kanske varit lämpligare.

2008-10-23 @ 05:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback