Imorgon är det fredag

Nu är snart dagen över, alla hjärtans dag. Snart är den förbi även detta år.
Jag jobbar och sliter. Min kropp är trött, och även så min hjärna. Denna vecka kommer jag att ha jobbat 43 timmar och jag längtar till helgen.

Helgen är ett stort mysterium dock. Jag vet inte vad jag ska göra, inte en blekaste. Jag ska till gymmet, de vet jag. Fick höra att Steph och Courtney ska till NYC i helgen, och de frågade inte ens om jag ville med, tråkigt nog. Min helg kommer nog att bestå av gymmet och städning. Jag ska kolla med Rob och Joe vad de har för sig, så kanske jag kan klämma in mig i deras planer, igen.

Just nu känner jag att jag är psykiskt och fysiskt trött. Jag borde egentligen städa upp lite i mitt rum efter att min rumskompis flyttat, men de finns ingen energi. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, men ska kämpa lite längre att hålla mig vaken. Jag har ont i varenda liten muskel i kroppen, och ligger just nu på sängen som en utslagen hjälte.

Nu börjar mitt nya liv. Nu är det dags att skaffa mig en massa nya kompisar och ut på äventyr. På tisdag flyger vi till San Diego, hela familjen, så det då i alla fall lite semester. Om 85 dagar landar jag i Sverige för mitt lilla besök. Snart är vintern över och man kan slippa känna sig instängd i huset...

Glad alla hjärtans dag!

image299


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hemsk jag känner mig som lämnade ditt rum sådär! Förlåååt!

Hoppas du hittar nåt att göra :) Annars är det bara att komma hit vettu ;) Min värdmamma sa att mina kompisar alltid var välkomna på helgerna :)

Hördu skulle du kunna berätta för mig vad jag har för nummer på mobilen? Jag vet nämligen inte det...så himlans fiffigt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback