Sovmorgon?

Vaknade kl 6 imorse av min väckarklocka. Och somnade om lika snabbt. 10  över ringde den igen, och jag försökte mitt bästa att inte somna om.

Sen knackade de på dörren och det var Elise som sa att barnen var vakna, så jag hoppade upp ur sängen, och sprang ned till dem. Klockan var då 6:15, och jag började jobbar - en lördagmorgon.
Inte lätt att vara au pair när man måste offra sin efterlängtade sovmorgon. Skulle jobba fram till 7:45, men strax efter 7 kom de hem och jag fick gå och lägga mig igen.

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken tur du hade!
Men faan för att behöva gå upp sådär...det suger rätt hårt faktiskt.

Postat av: Malin

det var minsann inte en lång stund du jobbade men ack så tidigt! plågsamt jue

2008-02-23 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback