Blöjbarn

I ondags när Harry låg på skötbordet hände det mig för första gången. Han kissade rakt upp, som en liten fontän, men som tur var så upptäckte jag det snabbt och blev inte träffad. Sen var de bara att städa upp efter honom och byta handuken på skötbordet.
Idag efter att han repat Mini Coopern med en sten upptäckte jag att han var brun på ryggen. Såklart var det bajs överallt, och det var bara att ta ett stadigt grepp om honom med armarna rakt ut och bära in honom på badrummet. Han var så full i bajs att det blev ett stående blöjbyte med massa vatten. När jag gjort honom ren och fin igen, var de bara att städa upp i badrummet och tvätta hans kläder.

Det är väll härligt med blöjbarn! Speciellt en vecka som denna då han bestämmer sig för att vara ett riktigt blöjbarn...

None

Kommentarer
Postat av: Julia H

Isch, hörru. :S



JUST sånt här fick mig att välja åldern 5+ :)

Det som inte dödar en, stärker en. Hang in there!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback