Måndag...igen

Då vaknade man upp och det var måndag igen. Ny vecka och nya problem (och äventyr).

Livet som au pair är hårt. Nu i tre veckor framöver kommer jag att jobba 45 timmar i veckan, vilket jag inte ser fram emot. Vi får helt enkelt se hur jag ser ut när dessa tre veckor är över, om jag fortfarande står upp.
På torsdag har Courtney sin avkedsfika hos min counsler, men jag kan inte komma för att jag jobbar. Och på lördag har hon sin avkedsfest/utgång och jag jobbar såklart fram till 22. Vet inte hur jag ska lösa det då jag på något sätt måste ta mig in till Boston (eller vart vi nu ska gå ut)... Känns skitsurt att missa båda sakerna speciellt då som jag inte sätt henne på jättelänge, och hon snart åker hem.

Kan inte påstå att det var roligt att vakna imorse, för jag ser bara en jobbig vecka framför mig. Så nu är det nog dags att vända på det och se en vecka med nya möjligheter istället. Nu väntar jag på att våren ska komma, och att jag snart få min efterlängtade semestervecka. Livet som au pair är hårt, men fan va jag älskar det!

image299


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback