Underbara USA

Måste bara få säga att jag älskar att vara au pair och få möjligheten att få leva i USA.
Nu har jag suttit här i över 30 minuter och kämpat med att få ihop ett inlägg. Jag börjar skriva men sen slutar det med att jag raderar allt och börjar om från början. Det är som om jag inte kan blogga på svenska längre, för jag  kan inte få ut det jag egentligen vill säga just nu, det går inte. 

Jag har bott i USA nu i 10 månader, och vet att jag är långt ifrån klar i detta land. Jag älskar att prata engelska hela dagarna och umgås med mina amerikaner. Jag älskar alla äventyr och galenskap. Jag trivs som fisken i vattnet, och vet att detta är ett ställe jag kommer att komma tillbaka till om och om igen.

Det jag egentligen skulle skriva om var min och Robbie's lördagkväll men de gick tydligen inte. Nu när Pernilla inte längre bor här har han blivit mina andra favorit. Vad skulle jag göra utan Rob the man? Rob a bank? (humorn är på hög nivå)
USA är fan ett underbart land, och detta äventyr är fan det bästa jag någonsin gjort! 

image312

Kommentarer
Postat av: Amina

åå det kan jag verkligen tänka mig, att det känns konstigt!

Är det sant:D?
hahah då kanske jag kan förvänta mig en guidad tur i Boston av dig då:D?
Hur lång tid tar det ungefär?

Postat av: Dress Like a Princess

Jag är helt fast i din blogg :) jag är så himla sugen på att åka som au-pair jag med.. jag kom nyligen hem från en semesterresa i LA och jag vill bara tilbaka :)

2009-04-03 @ 20:23:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Savolainen -

Hej!

Tänkte kolla med dig vilket förmedling du åkte med till USA? =)

2009-04-20 @ 21:43:53
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback