Paketdag

Idag fick jag två paket. Men inte vilka paket som helst. Mitt efterlängtade paket från USA hade äntligen kommit, efter 8 dagars resa till lilla Sverige. Så nu är äntligen mina väskor och hårprodukter här. Och min mössa jag hade kunnat behövt i onsdags.
Förutom de gigantiska paketet så kom ett litet ett som innehöll min nya mobiltelefon. Det var ju nästan lite skrattretande när jag insåg att min mobiltelefon levde sitt egna liv när jag kom hem, och stängde av sig själv när de kände för det. Så jag, som är arbetslös och allt, fick gräva fram lite pengar och köpa mig en ny som jag kunde lita på.

Sen nu på kvällen lagade jag mat till min kära familj, så då fick jag allt känna mig lite vuxen.
Nu är det dags för sängen, för jag är grymt trött och måste försöka gå upp tidigare än 10 imorn så jag kan ställa om mitt dygn snart.

None

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Skulle bara säga att jag har följt din blogg ett tag och jag gillar den. Ska också åka till USA i augusti som au pair. Ha det så bra!

Postat av: lina

Hur lever livet Kristin? Är du okej efter hemkomsten? Kram till dig

2009-04-02 @ 22:19:11
Postat av: caroline

Hej tjejen! Har läst en del inlägg i din blogg. Jag ska åka till USA i sommar/höst. Jag har precis blivit godkänd och den första familjen har hörtav sig. De är från Boston :) Tänkte fråga dig som var där vad du tyckte om Boston. Hur vet man vilken familj man ska välja. Hur kräsen ska/kan man vara? Vet liksom inte vad jag ska gå på när jag väljer. Tänk om jag ångrar mig och inser att familjen jag först sa nej till var den bästa. Sånt är så svårt att veta. Har du några tips?

2009-04-14 @ 22:46:24
URL: http://aboutcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback