Jag lever

...och jag är upptagen till max. Får inte heller igång det trådlösa nätverket så internet orkar jag inte med, man sitter ju fast i en sladd. Snart är allt i ordning i vårt nya hem och imorgon, måndag, kommer någon kille från Glebe och borrar åt oss. Så snart sitter allt upp på väggarna också.
Någon som kan fixa trådlöst internet åt mig?! Kom då hit, fort som fan. Jag har testat allt och jag dör snart av frustration. Dessa manualer är inget att ha när det ändå inte stämmer överens med det jag ser på skärmen.... Men jag tröstar mig med att jag bor i en lägenhet på 60 kvadrat och har ett rent kylskåp. Ska snart vara duktig att ta bilder (när allt är klart) så att ni får se hur fint jag bor!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser verkligen fram emot bilderna!



God fortsättning på det nya året!



Stor varm kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback