Jag vill, NU

Jag klättrar på väggarna här i mitt lilla rum på 18 kvardrat. Jag måste flytta härifrån. Jag vantrivs så mycket att jag kollar boende varje dag, om något nytt dykt upp. Jag drar mig för att gå ut i det äckliga köket, för tänk om någon annan är där och jag måste vara social. Jag vill inte bo här längre, jag kan inte bo här längre.

Jag är just nu desperat efter ett nytt boende i centrala Kalmar som INTE är en korridor. Jag vill ha mitt egna kök och inte behöva bo i ett kollektiv längre. Jag vill härifrån, NU!!!


Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

Jaha, hon sa bara att mamma skulle ringa och fixa det, för jag måste börja betala nästa år :s men man får väl frakta piller annars? haha :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback