The biggest loser

Min nya grej nu är att kolla på The Biggest Loser och snacka om att man blir inspirerad. Inte att jag ska gå ned i vikt utan att man kan fan ta i så mycket mer när man i gymmet. Jag orkar visst med lite tyngre vikter och jag kan fan svettas mer på motions-grejen.
Imorn blir det gymmet igen, och då ska jag svettas lika mycket och få träningsvärk igen.

Är det bara jag som börjar få vårkänslor?! Det är bara att njuta för jag vet inte hur länge man kommer att säga såhär. Dessa vårkänslor får mig bara att inse att snart, om några få månader, så är jag  på flygplatsen i Boston och äntligen får se min prins igen. För snart ett år sedan flyttade jag ifrån honom, och det har nu varit nästan 7 månader sedan jag såg honom sist. Men snart jävlar, då är jag tillbaks i Boston, my home away from home! Om ni inte har fattat det ännu så saknar jag Jon så mycket att jag snart klättrar på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback