Wow

Några av er kanske har läst min blogg ett tag och känner till historien om en kille som jag träffade i USA i början av min tid som au pair. En kille som jag kallar Abercrombie-Matt då jag hittade honom i en Abercrombie & Fitch-butik.

Igår hittade jag honom på facebook. Skickade ett mejl till honom och frågade om det var Abercrombie-Matt och fick svaret Haha I guess that depends if you're saying that with a swedish accent or not. Internet är ganska otroligt när man kan hitta folk hyffsat lätt ändå. Inte nog med att han flyttat tillbaks till sina föräldrar så har han gått och blivit pappa till en 4 månder gammal bebis. Fick nyss några bilder på den lilla tösen, och ack så stolt han ser ut. Så nu jag tror nog att jag måste planera in ett besök i Tewksbury i sommar för att träffa dem, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback