Livet i kaos

Eller borde jag säga livet i ett rum som är kaos. Jag har saker överallt fast ändå ingenstans. Mer än häften av mitt rum är nedpackad i lådor och väskor som nu tar upp alldeles för stor yta. Väggarna är kala, bokhyllan tom (förutom småsaker), badrummet ekar snart och jag vet knappt vart jag har saker. Imorgon ska jag skrubba badrummet från topp till tå och sen blir det en tur på julmässan i Kalmar Slott, middag på en thairestaurang (äger inte så mycket mat såhär i flyttkaoset) och sist men inte minst klubbkväll på Cervera, vilket inte kunde komma mer läglig dagen innan flytt.
På fredag är det dags. Då ska hela mitt liv ligga i lådor (eller sopsäckar i brist på lådor) och jag ska äntligen flytta in i en riktig lägenhet med egen kök. Jag ska nu bli vuxen på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Prenilla

Sötaste! Har du äntligen fått flytta nu? Det är alltid värst mitt i kaoset, men tänk vad skönt det blir sen :)

Saknar dig!

2010-12-01 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback