Snart så

Nu är det minsann inte långt kvar. Nästa fredag är det dags, den stora dagen, flyttdagen. Då ska hela mitt lilla rum packas in i en flyttbil och hamna i en ny lägenhet. Snart kanske man borde börja packa, kan vara bra med tanke på att vi har nog med grejor att göra i skolan. Imorgon drar vi ned till Glebes kontor och hämtar våra nya nycklar till lägenheten och förråd.




Kan inte förstå att alla denna väntan snart är slut. Kan inte förstå att jag bara har en helg kvar i denna korridor.


Kommentarer
Postat av: marie

åh vad kul! Jag bor i södra brookline, chestnut hill för att vara exakt :D vart bodde du?

Postat av: marie

hahaha förlåt, såg nu vad du skrev, wakefield. Gud vad kul :D Boston är välrdens bästa stad ;)

2010-11-21 @ 17:39:41
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Ida

hur funkar blogg.se för dig? :) min funkar knappt :(

2010-11-21 @ 18:33:54
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback