En tur till IKEA

Efter ännu en tur till IKEA börjar nu allt falla på plats. Sakta men säkert hittar vi den enda prylen efter den andra, och vi har lyckats hålla oss till budgeten. Varje gång vi är ute och går tar vi en tur förbi vår blivande lägenhet för att se hur det går för dem, och lyckligt nog så går det riktigt bra för dem. De jobbar och sliter, precis som jag och Maria när det kommer till inredningen. 
OTTAVA Taklampa  Diameter: 30 cm Max. höjd: 1 m 58 cm
Denna taklampa kommer att hänga i vårt kök...
MELLTORP Matbord vit Längd: 125 cm Bredd: 75 cm Höjd: 74 cm
...ovanför detta billiga, fina köksbord.
NISSE Klappstol svart Bredd: 45 cm Djup: 47 cm Höjd: 76 cm Sitsbredd: 39 cm Sitsdjup: 42 cm Sitshöjd: 45 cm
Sen måste vi ha dessa smarta stolar som vi lätt kan trolla bort.
HEMNES Avlastningsbord vit Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm
Detta avlastningsbord önskar jag mig vid min säng.
IKEA STOCKHOLM Kudde svart, vit Längd: 55 cm Bredd: 55 cm  VILMIE RUTA Kudde flerfärgad Längd: 40 cm Bredd: 50 cm Fyllnadsvikt: 400 g Totalvikt: 425 g
Och några nya kuddar ska få pryda mitt nya krypin

Som tur är så kommer det att komma mer, för om det är något vi kan göra så är det att shoppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback