Mamma mia!

Den 22 oktober går bussen (ja, denna gång skiter vi i SJ och tar bussen) till Stockholm. Då är det dags för en Girls Weekend á la Hedberg. Den största anledning till denna helg i Stockholm är musikalen Mamma Mia! som vi ska se, men den kommer även att innehålla shopping, god mat, samt andra kulturella aktiviteter såsom besök på museum. När det gäller shoppingfronten ser jag fram emot ett stop i inredningsbutiken R.O.O.M för lite inspiration. Som sagt, vid tillfället av vår Girls Weekend är det endast en månad kvar tills det är dags att flyttpacka.
Nu ser jag mest fram emot att valet snart är över. Jag minns när jag var i USA och presidentvalet var i fullt rullning, och jag tröttnade så extremt på allt som hette politik och presidenter. Jag tänkte bara på hur det drev en till vansinne, att man inte kunde titta på tv, lyssna på radio eller vara på internet utan att höra eller se något som hade med valet att göra. Nu har den svenska riksdagsvalet nått samma gräns. It's just too much.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback