Organic Kristin

Ni som känner mig vet att jag älskar produkter av olika slag, eller hur Pernilla? Har kommit på att jag ska utesluta lite ämnen ur mina skönhetsprodukter bara för att. Har väll egentligen ingen bättre anledning än att jag vill ha fint hår till en början. Så nu har jag varit på jakt efter schampoo som inte innehåller sodium laureth sulfate, som ska vara uttorkande för håret och används i bland annat biltvättmedel. Mitt hår är ingen bil så jag vill därför inte ha det i mitt hår.
 
Sprang på denna produkt som verkar super, DermaOrganic. Någon som provat den? Så nu ska ska jag börja ta hand om mitt hår.
Lite roligt med denna produkt är att man kan vända flaskan upp och ned (utan kork) och inget rinner ut. Anledningen: Innehåller inget vatten!
 
Vet inte om det kommer sluta med att jag byter ut alla mina produkter, men i dags läget vill jag bara byta schampoo och balsam, så vi får se vart jag landar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback