Long time...

Loggar in och vet knappt hur man gör på denna nya sida. Tråkigast av allt dock är att jag nu ser en massa kommentarer från över 3 år tillbaks som jag tidigare aldrig sett... Mycket lustigt. Får be om ursäkt om jag inte svarat på frågor om livet som au pair eller Boston. Om ni fortfarande är nyfikna och vill veta något så fråga på. 
 
Blogg.se's app fungerar inte, vilken den inte har sedan midsommar, så jag kan inte blogga från telefonen. Därav en tråkig uppdatering. Hoppas att det löser sig. 
 
Hur som helst, tänkte tipsa om en blogg/sida som ni måste gå in på och läsa. Den är nystartad och handlar om turism och besöksnäringen. Men med fler läsare så kommer den att kunna växa och bli ännu mer intressant!! Läs den, Talk about Travel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback