Alive and kicking

Jag lever så ni behöver inte vara oroliga. Har bara inget internet så bloggen har inte direkt blivit prioriterad.
Däremot har ni inte hört historien om flytten från Kalmar till Falun. För att göra en lång historia kort så kan jag säga att vi fick böter för fortkörning och sedan lyckades det bli något fel på motor på vår hyrbil, så det blev bogsering till Eskilstuna där vi fick hämta en ny bil (med dragkrok för släpet) och sedan lasta om skiten. Men vi kom bara hem 4 timmar senare än planerat. Bitter!? Nej inte alls =P

Nu sitter jag på ett café i Stockholm är är lycklig över att ha internet! Praktiken går skitbra och det är jätte roligt. Bäst av allt är nog att komma ut och få arbetserfarenhet och bara lära mig en massa saker. Inte alla som har turen och jobbar på ett vackert slott, och har turen att njuta av all snygg inredning och miljö! Underbart! För er som inte vet vad jag pratar om så praktiserar jag på Hesselby Slott och Ulfsunda Slott, men spenderar dagarna på ett kontor i Hesselby Slott!

Livet i Stockholm leker och jag ska göra allt för att denna vår ska bli den bästa! Och snart flyttar vi in i storasysters lägenhet, så det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback