Älskade blogg

Du är inte bortglömd. Du är bara av sista prioritet för tillfället. Jag jobbar så mycket jag bara kan nu för tiden då jag inte vet hur nästa månad kommer att se ut. Eller månaden efter den för den delen. Men jag trivs med att jobba så jag klagar inte. Jag vill inte bara få in pengar på mitt konto så att jag klarar denna månad utan även få mer erfarenhet och komma ett steg närmre min dröm.

Kära blogg. Du är inte bortglömd. Du är bara lagd på hyllan för ett tag. Kan inte ens förstå att du redan fyller 6 år. Det är inte illa pinkat för en blogg som du. Nog för att din storhetstid var mellan 2007 och 2009 så kommer jag inte lägga ned dig på ett bra tag. Jag behöver dig, som om du vore mig dagbok som höll mig "sane". Utan dig hade många minnen tyvärr försvunnit med vinden. En dag ska du bli en bok, en riktig dagbok.

Kära läsare. Ni är inte bortglömda. Ni är bara för få för att jag kan känna att jag måste uppdatera regelbundet. Och ja, det låter ganska illa men det är tyvärr sant. Har aldrig haft som avsikt att bli en stor bloggare som sitter i Nyhetsmorgon och snackar om...ja, sånt bloggare pratar om. Men några fler läsare hade i alla fall motiverat mig till en roligare blogg...

Kära blogg. Du är inte bortglömt. Och det kommer du aldrig att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback