Den bortglömda bloggen

Ja, det har blivit så nu på senaste tiden. Anledningen: lagt ner mer tid på mina två andra bloggar. Ena bloggen är för min familj i USA så att de har koll på mig, den andra bloggen är turismbloggen. Har ni kollat in den förresten? Talk about Travel heter den. Ni kan ha lite bättre koll på mig på Twitter, för där är jag betydligt oftare nu för tiden. 
 
Nu är det äntligen helg, och jag hoppas att jag kan få den att kännas lite mer helgig än resten av dagarna. Jag jobbar inte mycket tyvärr, så jag har alldeles för mycket tid. Men nu hoppas jag kunna skrapa ihop lite mer timmar på andra ställen så att jag äntligen får lite pengar. Håll tummarna för mig nästa vecka för då har jag hela tre intervjuer uppradade. 
 
Lite uppdatering i form a bilder:
 
En helg i Prag:

 
 
 
Min examenspresent, en gigantisk tavla:
 
 
Håll ut, jag ska förbättra mig med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback